loading

OPIS STANOWISKA:

  • praca w autoryzowanym serwisie samochodowym,
  • kompleksowa obsługa klientów (przyjmowanie i wydawanie samochodów, informowanie klienta o stanie naprawy, fakturowanie),
  • nadzorowanie i kontrolowanie jakości i terminowości wykonywanych napraw,
  • pozyskiwanie oraz utrzymywanie relacji z klientem,
  • współpraca z działami wspierającymi serwis.

WYMAGANIA:

  • wykształcenie techniczne
  • prawo jazdy,
  • komunikatywności i łatwości w docieraniu do klienta,
  • umiejętności budowania odpowiednich relacji z klientem,
  • samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność,
  • umiejętności organizacji pracy,
  • wysoka kultura osobista,
  • znajomość branży motoryzacyjnej i doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

OFERUJEMY:

  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • pracę w stabilnej firmie,
  • kompleksowe wdrożenie oraz szkolenia,
  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników.

CV należy przesyłać na adres: marketing@serwishaller.pl

Prosimy o dodanie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."

Do góry