loading

 

Wymagania:
• Znajomość programów CRM
• Wysoka kultura osobista i odporność na stres
• Komunikatywność, empatia, umiejętność rozwiązywania problemów
• Mile widziane doświadczenie w Call Center oraz znajomość rynku motoryzacyjnego

Obowiązki:
• Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientem
• Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży
• Tworzenie bazy danych Klientów
• Obsługa zapytań telefonicznych i e-mailowych
• Przeprowadzanie rozmów wychodzących zgodnie z programami marketingowymi

Oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premiami od osiąganych wyników
• Przyjazną atmosferę pracy i możliwość rozwoju zawodowego
• Elastyczny czas pracy
• Pracę w młodym zespole
• Umowę o pracę

Zachęcam do dołączenia do naszego zespołu i do wysłania do mnie swojego CV na adres: aneta.domagala@serwishaller.pl

Do góry